OstravskeNoviny.cz

My se ptáme, ABAX odpovídá: Jak dlouho trvá a na kolik vyjde oprava notebooku v Ostravě?

Závada na notebooku není nic příjemného. Tím spíš, když se bez něj neobejdete a potřebujete ho k práci. Co si v takové situací počít, a vyplatí se ještě oprava? Na vše, co by vás mohlo ohledně opravy notebooku zajímat, jsme se zeptali zástupce ostravského servisu Acer, který je součástí celorepublikové sítě ABAX.

Je oprava notebooku rentabilní i dnes, když se ceny nových modelů pohybují v přijatelné cenové hladině?

Jakmile k nám zákazník pošle vadný notebook, provádíme důkladnou diagnostiku a obratem od nás obdrží přesnou cenovou kalkulaci případné opravy. Jako rentabilní ji vyhodnotí 8 z 10 zákazníků. Takže ano, v naprosté většině případe se opravy notebooků vyplatí. Navíc jsme výrazně levnější oproti autorizovaným servisům.

opravy notebooků

Proč jsou vaše ceny tak nízké – nemusí se zákazníci obávat nekvalitních náhradních dílů nebo vyššího rizika další reklamace?

Určitě ne. Acer servis v Ostravě, a stejně tak i pobočky servisů ostatních značek, které jsou součástí servisního centra ABAX, nakupují kvalitní náhradní díly přímo od výrobců, případně od významných dodavatelů za výhodných cenových podmínek. Hlavním důvodem příznivých cen je ovšem fakt, že se vždy snažíme o výměnu elementárních součástek. Jinde by zákazník platil za celou základní desku. A co se týče míry reklamací, dlouhodobě se nám ji daří držet pod deseti procenty.

Zřejmě nemáte o zakázky nouzi, jak dlouho si musí zákazník na opravu notebooku počkat?

Servis Acer Ostrava zvládá většinu oprav do jednoho týdne. Zákazníci, kteří na opravu spěchají více než ostatní, využívají možnosti expresního vyřízení do 24 hodin.

Servis Acer Ostrava

Kde vás zákaznici najdou?

Zdaleka nejrychlejší je odeslání vadného notebooku prostřednictvím kurýra. Stačí, když zákazník odešle objednávku online, kopii přiloží do balíku a o nic víc se nestará. Na webu navíc máme podrobné instrukce, jak zabalit elektroniku, takže se nestává, že by nám zásilková služba dopravila notebook v ještě horším stavu, než v jakém ho zájemce o servis poslal.

Comments are closed.